Συχνά λάθη στις διαφημίσεις του Facebook και πώς να τα αποφύγετε

Συχνά λάθη στις διαφημίσεις του Facebook και πώς να τα αποφύγετε

Απορρίφθηκε η διαφήμισή σας στο Facebook; Μην πτοείστε! Δεν είστε μόνοι σας!

Αν και δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη και απόλυτη συνταγή για τις διαφημίσεις στο Facebook, μπορούμε να μάθουμε πολλά μέσα από συχνά λάθη που γίνονται και να τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας!

 

1. Το να επιλέγετε λάθος στόχο για την καμπάνια σας

Σημαντικό προτού τρέξετε μία διαφήμιση στο Facebook (αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο κανάλι) είναι το να ορίσετε το στόχο της. Έτσι, θα επιλέξετε και τον κατάλληλο τύπο για τη διαφήμισή σας.

Το Facebook γνωρίζει τα πάντα για τα άτομα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού τους για το πού κλικάρουν και για το αν είναι πιθανό να κάνουν μετατροπή. Εάν για παράδειγμα θέλετε να προσεγγίσετε άτομα που έχουν δώσει το email και τον αριθμό τηλεφώνου τους, θα πρέπει να προβάλλετε διαφημίσεις μετατροπής και όχι διαφημίσεις επισκεψιμότητας. Οι διαφημίσεις επισκεψιμότητας προορίζονται για την προσέγγιση ατόμων που έχουν ιστορικό κλικ στο Facebook, αλλά ίσως να μην προβούν σε ενέργειες.

Ο στόχος της καμπάνιας επισκεψιμότητας μπορεί να είναι κατάλληλος για την προβολή διαφημίσεων σε ένα podcast ή τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις ιστολογίου σας, για παράδειγμα.

 

2. Το να ενισχύετε (boost) τις αναρτήσεις σας με στόχο τις μετατροπές

Πολλοί θεωρούν ότι το να ενισχύσουν μία ανάρτηση (δηλ. να κάνουν το λεγόμενο “boost post”) είναι αρκετό για να δουν αύξηση στις μετατροπές τους. Όμως δεν είναι πάντα έτσι. Αντ’ αυτού μπορεί να δουν αυξημένη αλληλεπίδραση με την ανάρτηση (σχόλια, shares κλπ), αλλά όχι απαραίτητα μεγάλο αριθμό ατόμων που εγκαταλείπουν την πλατφόρμα, επισκέπτονται τις σελίδες προορισμού σας και εκτελούν τις ενέργειες που ελπίζετε.

Για αυτό προτείνουμε να κάνετε boost στις αναρτήσεις για τις οποίες θέλετε να επιτύχετε αυξημένη αλληλεπίδραση. Διαθέστε το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού διαφημίσεων στο Facebook στις διαφημίσεις μετατροπής.

 

3. Το να απευθύνεστε πολύ προσωπικά στο κοινό σας

Μπορεί αυτό να σας φαίνεται οξύμωρο, αλλά μπορούμε να το εξηγήσουμε. Έχει να κάνει με τις προτιμήσεις του ίδιου του Facebook και πιο συγκεκριμένα, με τον αλγόριθμό του.

Στο αντίγραφο διαφήμισης στο Facebook, αποφύγετε να χρησιμοποιείτε λέξεις όπως “εσύ/εσείς” ή “δικό σας” πολύ συχνά. Ενώ αυτές οι λέξεις λειτουργούν καλά στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο αλγόριθμος Facebook δεν προτιμά διαφημίσεις που είναι γεμάτες από αυτές.

Έτσι, αντί να πείτε, "Θέλετε να προωθήσετε την επιχείρησή σας με διαφημίσεις;", θα μπορούσατε να το αναδιατυπώσετε ως: "Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις προωθούνται με διαφημίσεις. Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα.” Αυτή η φαινομενικά μικρή αλλαγή μπορεί να φέρει μεγάλα αποτελέσματα στη διαφήμισή σας!

 

4. Το να σας διακρίνει έλλειψη ευαισθησίας απέναντι σε κάποιους τομείς

Ορισμένοι διαφημιζόμενοι δεν έχουν καλή κατανόηση των ευαισθησιών που μπορεί να παρουσιάζονται γύρω από κάποιους τομείς στο Facebook που σχετίζονται με χρήματα, υγεία και σχέσεις, μεταξύ άλλων.

Ας υποθέσουμε ότι διαθέτετε μία εταιρεία υπηρεσιών cloud που αναζητά επιχειρήσεις για να πουλήσει τις υπηρεσίες της. Αν λέτε κάτι, "Μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον 7.000 ευρώ το μήνα με το να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες μας" στο αντίγραφο διαφήμισης στο Facebook, αυτό θα ήταν λάθος. Το πρόβλημα είναι ότι το Facebook δεν ευνοεί τους διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν συγκεκριμένα νούμερα στο αντίγραφό τους.

Μια καλύτερη διαφήμιση θα ήταν: "Μάθετε πώς οι πελάτες μας αυξάνουν την παραγωγικότητα και τα έσοδά τους με τις υπηρεσίες cloud που τους παρέχουμε." Έτσι, δεν δίνετε μεγάλες υποσχέσεις και δεν αναφέρετε συγκεκριμένους αριθμούς, οι οποίοι μπορεί μάλιστα να γίνουν αντιληπτοί ως κενές υποσχέσεις.

Ένα άλλο ευαίσθητο θέμα στο Facebook είναι η υγεία. Όταν μιλάτε για την υγεία των ανθρώπων στις διαφημίσεις σας, προσέξτε. Δεν θέλετε να προσβάλετε άτομα ή να τους κάνετε να αισθάνονται άσχημα στο αντίγραφο της διαφήμισής σας. Για παράδειγμα, μην πείτε κάτι σαν, "Χάστε όλο αυτό το λίπος και απαλλαγείτε από αυτά τα επιπλέον 5 κιλά." Αντ 'αυτού, μπορείτε να αναδιατυπώσετε τη διαφήμιση λέγοντας, "Νιώστε υγιείς και ανανεώστε το σώμα και την εμφάνισή σας με 10 λεπτά την ημέρα." Ο αλγόριθμος του Facebook θα “φερθεί” πιο ευνοϊκά σε αυτό το αντίγραφο διαφήμισης.

Ένας άλλος ευαίσθητος τομέας στο Facebook είναι οι σχέσεις. Αποφύγετε να μιλάτε για το πώς οι άνθρωποι μπορεί να αισθάνονται μοναχικοί ή αποσυνδεμένοι στις διαφημίσεις σας. Αντ 'αυτού, αντιμετωπίστε θετικά τα προβλήματα του κοινού σας. Μιλήστε για το πώς κάποιος μπορεί να προσβλέπει στη σωστή σχέση και να δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση.

Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν σχετίζεται με κάποιον από τους παραπάνω ευαίσθητους τομείς, να γνωρίζετε ότι το Facebook θέλει περισσότερες θετικές αλληλεπιδράσεις για τους χρήστες του. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να αναφέρετε αρνητικά πράγματα στην πλατφόρμα - εννοείται ότι μπορείτε - αλλά βεβαιωθείτε ότι δίνετε στους ανθρώπους ελπίδα και αισιοδοξία για το μέλλον τους και ότι οι διατυπώσεις σας είναι θετικά διακείμενες και φυσικά μη προσβλητικές.

 

Δοκιμάστε να δώσετε προσοχή σε αυτές τις πρακτικές και δείτε τη διαφορά στην απόδοση των διαφημίσεών σας στο Facebook!

 

 

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search