Γιατί είναι σημαντική η δημιουργία περιεχομένου

Γιατί είναι σημαντική η δημιουργία περιεχομένου

Στην πραγματικότητα του Covid-19, το περιεχόμενο και τo ταξίδι των πελατών είναι πιο σημαντικά από ποτέ. Εν ελλείψει της φυσικής παρουσίας, η δημιουργία περιεχομένου για να προβληθείτε στο κοινό σας αποδεικνύεται πολύ χρήσιμη.

Μέσα σε αυτά τα νέα δεδομένα, κάποιοι όχι μόνο επιβίωσαν, αλλά ακόμα και ευδοκίμησαν (παράδειγμα σε αυτό αποτελούν όσοι είχαν ή δημιούργησαν e-shop). Πολλές επιχειρήσεις βρίσκουν τρόπους να προσαρμόζουν τις προσφορές, τις υπηρεσίες τους, ακόμη και τα επιχειρηματικά τους μοντέλα για να ανταποκρίνονται στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές είναι σήμερα περιορισμένοι. Πολλοί γίνονται πιο καινοτόμοι στο περιεχόμενό τους και στο πώς προσελκύουν πελάτες (και σε ολόκληρο το καταναλωτικό τους ταξίδι) και είναι αυτοί που εξακολουθούν να επιβιώνουν - και ακόμη και να ευδοκιμούν - κατά τη διάρκεια αυτών των ταραχών.

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που αντιμετώπισαν οι επιχειρήσεις ήταν το ότι οι πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις και εκδηλώσεις έπαψαν να λαμβάνουν χώρα (και ακόμη διεξάγονται με περιορισμούς). Όταν σκεφτόμαστε μια βασική διαδικασία πωλήσεων και μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις,πολλές από τις δραστηριότητες που αφορούν σε τελική εξέταση και λήψη αποφάσεων γίνονται αυτοπροσώπως, μεταξύ των υποεύθυνων για τις πωλήσεις και του δυνητικού πελάτη. Αυτό μπορεί να συμπεριλαμβάνει παρουσιάσεις, επιδείξεις προϊόντων και διαπραγματεύσεις για συμβόλαια, οι οποίες λαμβάνουν χώρα αυτοπροσώπως. Η μεγάλη πρόκληση εδώ είναι η γρήγορη προσαρμογή και η είσοδος στην διαδικτυακή παρουσία και η διατήρηση του υψηλού επιπέδου των προϊόντων και των υπηρεσιών.

Οι επιχειρήσεις όλων των ειδών κλήθηκαν να βρουν νέους, δημιουργικούς τρόπους για να συνεχίσουν να προσελκύουν πελάτες, όταν εκείνοι φτάνουν στο σημείο όπου είναι έτοιμοι να λάβουν μια απόφαση, αλλά οι πωλήσεις δεν γίνονται με φυσική παρουσία εκεί για να τους πείσουν και να οδηγήσουν σε μετατροπές. Και συνεπώς εδώ οι νέες μορφές περιεχομένου αναδύονται και τοποθετούνται στο επίκεντρο.

Οι επιδείξεις προϊόντων παρουσιάζονται τώρα μέσω εκπαιδευτικών βίντεο που δημιουργούνται από ομάδες μάρκετινγκ και οι παρουσιάσεις πωλήσεων πραγματοποιούνται μέσω διαδικτυακών εκπομπών και τηλεδιάσκεψης. Οι σελίδες προορισμού και ακόμη και οι μικρο-ιστότοποι αναπτύσσονται για περισσότερη αυτοεξυπηρέτηση, ανακάλυψη πληροφοριών και εκπαίδευση, ώστε οι δυνητικοί πελάτες να μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις χωρίς να χρειάζονται τη βοήθεια ενός πωλητή.

Όλα αυτά καταλήγουν στην ανάγκη για δημιουργία πιο ισχυρών στρατηγικών περιεχομένου που λαμβάνουν υπόψη ότι κάθε μέρος του ταξιδιού των πελατών πραγματοποιείται τώρα ψηφιακά. Όταν δημιουργούμε ψηφιακά στοιχεία που αντικαθιστούν τις παλιές μεθόδους πωλήσεων, δημιουργούμε περισσότερες επεκτάσιμες ευκαιρίες για την προσέλκυση προοπτικών και πελατών με νέους τρόπους.
Το περιεχόμενο είναι ο καλύτερος τρόπος για να είμαστε χρήσιμοι, σχετικοί, ενημερωτικοί και έγκαιροι. Σε τελική ανάλυση, το περιεχόμενο είναι ο καλύτερος τρόπος για να μεταφέρετε στο κοινό σας πόσο σημαντική είναι η επιχείρηση και τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας. Αλλά το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του περιεχομένου και των εργαλείων μάρκετινγκ είναι ότι το σωστό περιεχόμενο μπορεί να παραδοθεί στο σωστό κοινό τη σωστή στιγμή. Τώρα, ο ρυθμός της παράδοσης περιεχομένου είναι σημαντικότερος από ποτέ και το θέμα αυτού του περιεχομένου αλλάζει.

Χωρίς αλλαγές στην παράδοση περιεχομένου, οι επιχειρήσεις που προωθούν προϊόντα και όχι λύσεις ενδέχεται να μην καταφέρουν να παραμείνουν ευαισθητοποιημένες, σχετικές ή αρκετά χρήσιμες για τους αγοραστές. Σε περιόδους κρίσης ή αβεβαιότητας, οι επιχειρήσεις που δείχνουν πώς μπορούν να βοηθήσουν και να υποστηρίξουν τους πελάτες τους να περιηγηθούν και να προσαρμοστούν μαζί θα είναι αυτές που θα πετύχουν. Το περιεχόμενο είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείξετε και να πείτε στο κοινό σε κάθε στάδιο της διαδρομής των πελατών πώς σκοπεύετε να το κάνετε αυτό.

Πρόκειται για έναν πολύ καλό μέσο προβολής και ενημέρωσης για το κοινό σας και λειτουργεί ως η βιτρίνα σας, όταν μία φυσική βιτρίνα δεν είναι παρούσα.

 

 

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search