Η τεχνολογία των κινητών έχει αλλάξει τον τρόπο που ζούμε. Τα smartphones μας είναι φαινομενικά πάντα σε εμβέλεια και υπαγορεύουν τις καθημερινές μας συνήθειες. Ως αποτέλεσμα, οι τάσεις του εμπορίου μέσω κινητών εξελίσσονται. Η συμπεριφορά των καταναλωτών στις αγορές τους έχει αλλάξει δραστικά με την πάροδο των ετών και το εμπόριο μέσω κινητής τηλεφωνίας θα συνεχίσει να ευδοκιμεί στο μέλλον.
Ως ιδιοκτήτης καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, πρέπει να είστε ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις του εμπορίου κινητής τηλεφωνίας. Ανεξάρτητα από το ποια πλατφόρμα χρησιμοποιείτε για να πουλάτε στο διαδίκτυο, δεν μπορείτε να αγνοήσετε τους καταναλωτές κινητής τηλεφωνίας.
Ας δούμε κάποια δημοφιλή trends:
1. Αγορές μέσω εφαρμογών για κινητά
Δεν είναι μυστικό ότι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους για να αγοράζουν στο διαδίκτυο. Έχουμε ήδη συζητήσει πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο κυριαρχεί στο παγκόσμιο μερίδιο αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου. Αλλά ο τρόπος που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτές τις συσκευές για ψώνια αλλάζει.
Ναι, προφανώς πρέπει να έχετε έναν ιστότοπο φιλικό προς κινητά. Αλλά ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου βελτιστοποιημένος για κινητά δεν αρκεί για να έχει επιτυχία πλέον σε αυτόν τον χώρο. Το 2021 θα γίνει η χρονιά των εφαρμογών αγορών για κινητά.
Για αρχή, το 85% των καταναλωτών προτιμούν εφαρμογές για κινητά από ιστότοπους για κινητά. Στατιστική που σίγουρα θέλετε να κρατήσετε στο μυαλό σας!
Αλλά δεν σταματά εκεί. Οι εφαρμογές αγορών για κινητά παρέχουν μετατροπές στην πραγματικότητα με υψηλότερο ρυθμό από τους ιστότοπους, όσον αφορά στα κινητά.
Οι εφαρμογές είναι το μέλλον της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί, πρέπει να έχετε μια εφαρμογή το 2021. Η δημιουργία μιας εφαρμογής μπορεί να σας προσφέρει ένα σημαντικό προβάδισμα. Αλλά εαν περιμένετε πολύ για να πάρετε αυτήν την απόφαση, θα μείνετε γρήγορα πίσω από τον ανταγωνισμό.
2. Πωλήσεις από smartphone και tablet
Με τις αγορές από κινητά να αυξάνονται, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πωλήσεις από smartphone θα κυριαρχήσουν το 2021. Οι καταναλωτές κάνουν περισσότερα από την περιήγηση μέσω εφαρμογών. Αγοράζουν. Αλλά οι εφαρμογές για κινητά και οι ιστότοποι για κινητά μπορούν πλέον να είναι προσβάσιμοι από πολλές συσκευές. Ως επί το πλείστον, μπορείτε να χωρίσετε τις κινητές συσκευές σε δύο κατηγορίες: smartphone και tablet.
Καθώς τα tablet μειώνονται, σημαίνει ότι ο όγκος των πωλήσεων smartphone αυξάνεται. Αυτές είναι οι συσκευές που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν online. Αυτή είναι μία ζωτικής σημασίας πληροφορία για κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες σας θα διαφέρει ανάλογα με τις συσκευές που χρησιμοποιούν.
Μια ειδοποίηση push που παραδίδεται σε ένα tablet για μια πώληση flash δεν θα είναι τόσο αποτελεσματική όσο το ίδιο μήνυμα που παραδίδεται σε ένα smartphone. Το μήνυμα tablet πιθανότατα δεν θα εμφανιστεί αμέσως, ενώ η ειδοποίηση smartphone θα εμφανιστεί αμέσως.
3. Παραγγελία με ένα κλικ
Η μετάβαση στις αγορές από εφαρμογές για κινητά θα διευκολύνει τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς το 2021. Η τοποθέτηση μιας παραγγελίας στο διαδίκτυο απαιτεί ιστορικά αρκετές πληροφορίες από τον καταναλωτή.
Σκεφτείτε τι χρειάζεστε για την επεξεργασία συναλλαγών στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας.
- Ονομα πελάτη
- Αριθμό πιστωτικής κάρτας
- Λήξη πιστωτικής κάρτας
- Αριθμό επαλήθευσης κάρτας
- Διεύθυνση αποστολής
- Διεύθυνση χρέωσης
- Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Η χειροκίνητη εισαγωγή αυτών των πληροφοριών κάθε φορά που ένας πελάτης θέλει να αγοράσει κάτι online είναι κουραστική. Και είναι μάλιστα εξαιρετικά ενοχλητικό να εισαγάγει όλες αυτές τις πληροφορίες από τη μικρή οθόνη μιας φορητής συσκευής.
Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους τα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών είναι τόσο υψηλά από ιστότοπους για κινητά.
Πώς είναι αυτό δυνατόν; Και οι δύο περιπτώσεις εμφανίζονται από την ίδια συσκευή. Ωστόσο, οι εφαρμογές για κινητά έχουν τα χαμηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης.
Μια εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου για κινητά σας επιτρέπει να αποθηκεύετε πληροφορίες πελατών στο προφίλ χρήστη τους. Έτσι, όταν είναι ώρα για αγορά, δεν χρειάζεται να εισάγουν αυτές τις κουραστικές λεπτομέρειες κάθε φορά χειροκίνητα. Η παραγγελία με ένα κλικ επιτρέπει στους πελάτες να ολοκληρώσουν ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς, όπως υποθέσατε, με ένα κλικ. Αυτό είναι ένα σενάριο win-win και για τα δύο μέρη.
Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, θα δείτε τις μετατροπές σας να εκτινάσσονται στα ύψη. Και η διαδικασία αγορών και πληρωμών για τον πελάτη γίνεται πιο εύκολη και λιγότερο χρονοβόρα. Μπορούν να βρουν αυτό που χρειάζονται και να το αγοράσουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, απευθείας, από μια εφαρμογή εμπορίου για κινητά.
Δεν είναι μόνο αυτό. Οι πελάτες που ψωνίζουν σε μια εφαρμογή δαπανούν δύο φορές περισσότερο από τους πελάτες που αγοράζουν από επιτραπέζια συσκευή ή ιστότοπο για κινητά. Η παραγγελία με ένα κλικ ουσιαστικά εξαλείφει τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Θα δούμε περισσότερες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να εφαρμόζουν αυτήν την τεχνολογία το επόμενο έτος. Δεν θα μπορείτε να το κάνετε αυτό χωρίς εφαρμογή για κινητά. Έτσι, η δημιουργία μιας εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου για κινητά θα είναι το πρώτο βήμα για να ακολουθήσετε αυτήν την τάση το 2021.
4. Mobile Chatbots
Τα chatbots υπάρχουν εδώ και δεκαετίες. Κατά πάσα πιθανότητα έχετε αλληλεπιδράσει με chatbots στην προσωπική σας ζωή για πολλούς λόγους.
Στην πραγματικότητα, μερικοί από εσάς μπορεί να χρησιμοποιείτε ήδη την τεχνολογία chatbot στον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους παροχής εξυπηρέτησης πελατών και αυξάνεται σε δημοτικότητα.
Ενώ τα chatbots έχουν γίνει ένα συνηθισμένο μέρος της ζωής, παραδόξως, δεν έχουν διεισδύσει πλήρως στον κόσμο των κινητών. Οι περισσότερες εφαρμογές στην αγορά σήμερα δεν χρησιμοποιούν chatbots, αλλά αυτό θα αλλάξει το 2021.
Σκεφτείτε όλα τα οφέλη των chatbots. Εάν χρησιμοποιείτε ήδη bot στον ιστότοπό σας, πιθανότατα θα επωφεληθείτε από τα περισσότερα από αυτά.
Δεν είναι ασυνήθιστο για τους πελάτες να χρειάζονται βοήθεια όταν ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Εάν διαθέτετε ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, το γνωρίζετε ήδη.
Η επίλυση αυτών των ερωτήσεων ή προβλημάτων το συντομότερο δυνατό όχι μόνο θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών, αλλά θα σας εξοικονομήσει επίσης πολλά χρήματα. Τα ρομπότ για κινητά θα χρησιμοποιηθούν περισσότερο από ποτέ για να διευκολύνουν τις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021. Η δημοτικότητα των συνομιλιών ροής μέσω κινητού εμπορίου θα συνεχίσει να αυξάνεται και στο μέλλον.
5. Πληρωμές μέσω κινητού
Τα τελευταία χρόνια, οι online πληρωμές αυξάνονται σε δημοτικότητα. Αυτό ισχύει τόσο για αγορές μέσω διαδικτύου όσο και για αγορές στο κατάστημα.
Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πορτοφόλια για κινητά όπως το Apple Pay ή το Android Pay για να κάνουν checkout όταν ψωνίζουν από μια εφαρμογή λιανικής πώλησης για κινητά. Είναι ένας γρήγορος, ασφαλής και ασφαλής τρόπος για να ψωνίσουν. Χρησιμοποιούν επίσης αυτά τα πορτοφόλια όταν συμμετέχουν σε τοποθεσίες από τούβλα και κονίαμα με δυνατότητες πληρωμής χωρίς επαφή. Δεν είναι ο νέος κανόνας ή πρότυπο στις συναλλαγές, αλλά σίγουρα οδεύουμε προς αυτήν την κατεύθυνση.
Αν πουλάτε διαδικτυακά, πρέπει να προσαρμοστείτε σε αυτήν την τάση εμπορικού ηλεκτρονικού εμπορίου 2021 για κινητά. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να ενσωματώσετε πορτοφόλια για κινητά στην εφαρμογή σας.
Αυτό θα επιτρέψει στους πελάτες να αγοράσουν χρησιμοποιώντας τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής τους. Είναι επίσης ένας γρήγορος και ασφαλής τρόπος επεξεργασίας συναλλαγών στο διαδίκτυο.
Οι τάσεις για κινητά θα συνεχίσουν να παίζουν σημαντικό ρόλο στη βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου στο άμεσο μέλλον. Ως ιδιοκτήτης καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, πρέπει να παρακολουθείτε στενά τις τάσεις του εμπορίου κινητής τηλεφωνίας για να σχεδιάσετε ανάλογα.