Οικονομικές και έξυπνες στρατηγικές διαφήμισης στο Facebook

Οικονομικές και έξυπνες στρατηγικές διαφήμισης στο Facebook

Θέλετε να βελτιώσετε τα αποτελέσματα από τις διαφημίσεις σας στο Facebook χωρίς υπερβολικά έξοδα; Αναζητάτε στρατηγικές διαφήμισης που μπορείτε να εφαρμόσετε σήμερα;

Εδώ θα ανακαλύψετε πέντε στρατηγικές διαφημίσεων χαμηλού κόστους που θα οδηγήσουν σε μετατροπές στο Facebook.

 

1. Στοχεύστε άτομα που έχουν προσεχώς γενέθλια

Το Facebook Ads Manager σας επιτρέπει να φιλτράρετε το κοινό-στόχο σας ανά γεγονότα της ζωής τους, συμπεριλαμβανομένων των επερχόμενων γενεθλίων. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να περιορίσετε το κοινό σας και στη συνέχεια να επιλέξετε μια επιλογή στόχευσης που θα σας επιτρέψει να προσεγγίσετε άτομα μέσα στο κοινό σας που έχουν γενέθλια την επόμενη εβδομάδα ή εντός των επόμενων δύο εβδομάδων.

Για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις που αναφέρουν άμεσα τα γενέθλια κάποιου. Για παράδειγμα:

 

• «Πλησιάζουν τα γενέθλιά σας και έχουμε το τέλειο δώρο για εσάς! Κάντε κλικ εδώ για να λάβετε μία έκπτωση γενεθλίων στα προϊόντα μας." Ή «Είστε έτοιμοι να γιορτάσετε τα γενέθλιά σας; Κάντε κλικ εδώ και χρησιμοποιήστε τον κωδικό γενεθλίων για να λάβετε 20% έκπτωση στην παραγγελία σας". Αλλά η χρήση μιας διαφημιστικής καμπάνιας γενεθλίων δεν χρειάζεται να περιορίζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι πάροχοι υπηρεσιών και οι επαγγελματίες marketing,οι σύμβουλοι μπορούν επίσης να κάνουν χρήση αυτού του τύπου καμπάνιας. Για παράδειγμα:

• «Πλησιάζουν τα γενέθλιά σας. Πραγματικά θα αφήσετε έναν ακόμη χρόνο να περάσει χωρίς να κυνηγήσετε το όνειρό σας για [επιθυμητό αποτέλεσμα]; Κάντε κλικ εδώ για να προγραμματίσετε μια συνεδρία μαζί μας σήμερα." Αυτός ο τύπος καμπάνιας σας δίνει μια αειθαλή διαφήμιση με μία μόνο ρύθμιση. Μόλις τεθεί σε λειτουργία, μπορείτε να προχωρήσετε με τακτικές ενημερώσεις και τροποποιήσεις.

 

2. Στοχεύστε άτομα που έχουν μια επερχόμενη επέτειο

Παρόμοια με την καμπάνια γενεθλίων, η επετειακή καμπάνια πραγματοποιείται επιλέγοντας την επιλογή “life event anniversary” στην περιοχή στόχευσης κοινού του Facebook Ads Manager. Η επετειακή εκστρατεία σάς επιτρέπει να επεκταθείτε λίγο χρονικά, περίπου ένα μήνα αντί για μερικές εβδομάδες. Και μερικές από τις ίδιες περιπτώσεις χρήσης ισχύουν επίσης. Για παράδειγμα:

● «Έχετε μια επέτειο σύντομα και έχουμε το τέλειο δώρο. Κάντε κλικ εδώ για να λάβετε μια επετειακή έκπτωση στο προϊόν μας!»
● «Ξεχάσατε την επέτειό σας; Δεν είναι αργά για μια ξεχωριστή βραδιά με τον σύντροφό σας. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον κωδικό για έκπτωση!»

Και, όπως και με τη διαφημιστική καμπάνια γενεθλίων, η επετειακή καμπάνια μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για παρόχους υπηρεσιών και εμπόρους:

«Η επέτειος σας πλησιάζει! Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να περάσετε μια επέτειο με τον άλλο σας μισό, έχοντας διευθετήσει τις εκκρεμότητές σας;» (αν πρόκειται πχ για κάποιο λογισμικό οργάνωσης δραστηριοτήτων).

Όπως πιθανότατα έχετε αντιληφθεί, η επετειακή καμπάνια μπορεί επίσης να εκτελεστεί ως αειθαλής διαφημιστική καμπάνια. Αφού τη ρυθμίσετε στο Facebook Ads Manager, θα θέλετε να την ξαναεπισκεφτείτε κατά καιρούς για να διασφαλίσετε ότι εξακολουθεί να εκτελείται και να εκτελείτε δοκιμές A/B για να τη βελτιστοποιήσετε.

 

3. Στοχεύστε άτομα που επισκέπτονται την περιοχή σας

Οι τοπικές επιχειρήσεις γνωρίζουν ήδη τη δύναμη χρήσης του φίλτρου τοποθεσίας στο Facebook Ads Manager, αλλά πολύ λίγες το χρησιμοποιούν για να στοχεύσουν άτομα που έρχονται στην περιοχή τους. Τις περισσότερες φορές, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το φίλτρο τοποθεσίας για να στοχεύσουν άτομα που ζουν στην περιοχή τους και όχι άτομα που επισκέπτονται την περιοχή τους.

Καθώς ο κόσμος αρχίζει να “επαναλειτουργεί” και οι άνθρωποι αρχίζουν να ταξιδεύουν ξανά, η στόχευση επισκεπτών στην περιοχή σας μπορεί να φέρει ένα νέο κοινό σε εσάς. Και η στόχευσή σας δεν χρειάζεται να περιορίζεται μόνο σε άτομα που ταξιδεύουν για διακοπές κατά τους θερμότερους μήνες. Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε άτομα που ταξιδεύουν κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων, για εργασία ή για εκπαίδευση.

Για παράδειγμα:

● "Νέος στην πόλη? Δείτε το εστιατόριο μας με τα καλύτερα τοπικά εδέσματα.”
● “Γιατί να μην πάρετε ένα αναμνηστικό για να θυμάστε τις υπέροχες διακοπές σας; Ελάτε στο κατάστημά μας και χρησιμοποιήστε αυτόν τον κωδικό για να λάβετε μια ειδική έκπτωση, προτού γυρίσετε σπίτι."

Φυσικά, το φίλτρο τοποθεσίας θα λειτουργήσει μόνο για την παρακολούθηση εκείνων που έχουν ενεργοποιήσει τις υπηρεσίες τοποθεσίας στο τηλέφωνό τους, αλλά εξακολουθεί να είναι μια μεγάλη μερίδα ατόμων.

 

4. Προσκαλέστε το κοινό σας να σας κάνει μια ερώτηση

Πιθανώς να έχετε πολλές συμβουλές αποθηκευμένες κάπου στον εγκέφαλό σας ή σε ένα υπολογιστικό φύλλο που χρησιμοποιείτε ως τράπεζα περιεχομένου, ακριβώς επειδή δίνετε τις ίδιες συμβουλές τόσο συχνά στο κοινό σας. Και όμως, ανεξάρτητα από το πόσο συχνά μοιράζεστε τις συμβουλές σας, οι άνθρωποι συνεχίζουν να κάνουν τις ίδιες ερωτήσεις. Γιατί λοιπόν να μην χρησιμοποιήσετε τις τάσεις της κοινότητάς σας για να δημιουργήσετε μια διαφήμιση Messenger υψηλής μετατροπής;

Για παράδειγμα:

«Αν σκέφτεστε το [αποτέλεσμα], τότε πιθανότατα αναρωτιέστε για το [πρόβλημα]. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποστολή μηνύματος και ας συζητήσουμε. Ρωτήστε μας οτιδήποτε."
Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ένα ΥΓ στο τέλος με διαπιστευτήρια για να εμπνεύσετε αξιοπιστία και να συνδέσετε το όνομα και την επωνυμία σας με τη διαφήμιση.

Μια τέτοια διαφήμιση προτρέπει την κοινότητά σας να ξεκινήσει μια συνομιλία μαζί σας, επιτρέποντάς σας όχι μόνο να προσδιορίσετε τους πελάτες σας πριν τους στείλετε τον σύνδεσμο στη σελίδα προορισμού σας, αλλά και να αποδείξετε στην κοινότητά σας ότι μπορείτε να τους βοηθήσετε, βοηθώντας τους πραγματικά. Λόγω της προσωπικής αίσθησης πίσω από αυτόν τον τύπο διαφήμισης, το ποσοστό μετατροπών στο επόμενο βήμα θα είναι πολύ υψηλότερο από ό,τι αν μόλις στείλατε ένα γραφικό με έναν σύνδεσμο.

Εάν ανησυχείτε για το πόσο χρόνο θα καταλήξετε να ξοδέψετε στα εισερχόμενα μηνυμάτων της σελίδας σας στο Facebook, μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια. Όλοι οι διαχειριστές της σελίδας στο Facebook μπορούν να χειριστούν τα μηνύματα και τα καλά σχεδιασμένα chatbots μπορούν να αναπληρώσουν τυχόν κενά, εάν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια. Απλώς θυμηθείτε, η ιδέα πίσω από μια διαφήμιση Messenger όπως αυτή, είναι να αρχίσετε συνομιλίες και να συνδεθείτε με την κοινότητά σας. Αυτό σημαίνει ότι δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη διαφήμιση ως διαφήμιση "ορίστε το και ξεχάστε το" που προβάλλεται αποκλειστικά σε bots.

 

5. Συνδέστε τα δημοφιλή θέματα με τις προσφορές σας

Τέλος, αν και μπορεί να έρχονται και να παρέρχονται, όταν μια τάση είναι στην κορυφή και συζητιέται πολύ, αυτή θα μπορούσε να είναι η τέλεια στιγμή για να συστηθείτε σε κάποιον στην κοινότητά σας.

Προφανώς, θέλετε να προσέχετε όταν επιλέγετε την τάση σας και να την συνδέετε με το εμπορικό σήμα ή την επιχείρησή σας με έναν αυθεντικό τρόπο. Το να συσχετιστείτε με μια τάση που δεν έχει καμία σχέση με την επιχείρησή σας για να βρείτε νέους οπαδούς δεν θα τους βοηθήσει να συνδεθούν με εσάς ή την επωνυμία σας.

Και ενώ οι τάσεις δεν είναι ακριβώς αειθαλείς, αυτό δεν σημαίνει ότι μόλις τελειώσει μια τάση, πρέπει να πετάξετε τη διαφήμιση ή να αντιγράψετε. Οι τάσεις έχουν την τάση να επανέρχονται. Μόλις τελειώσει μια τάση, μη διστάσετε να απενεργοποιήσετε τη διαφήμιση, αλλά αποθηκεύστε τη στη βιβλιοθήκη σας για να την χρησιμοποιήσετε ξανά αργότερα, εάν παρουσιαστεί η ευκαιρία.

 

Εσείς από πού θα ξεκινήσετε;

 

 

 

 

 

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search