Tο Instagram αποτελεί μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που διατίθενται δωρεάν στο ψηφιακό περιβάλλον. Σήμερα, πλέον, αριθμεί πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες και διακρίνεται για την απλότητά του και την ευχρησία του.
Τα καλά νέα για τους ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών καταλυμάτων, είναι ότι είναι η εφαρμογή αυτή απολαμβάνει ιδιαίτερης προσοχής ανάμεσα στους ταξιδιώτες και τους παραθεριστές. Αξίζει, σε αυτό το σημείο, συνεπώς, να σημειώσουμε κάποιες παρατηρήσεις οι οποίες καθιστούν το Instagram μοναδικό και ολοκληρωμένο.
Αρχικά, πρόσφατα έγινε κυκλοφορία διαθέσιμων διαφημίσεων για εμπορικά σήματα μέσω Instagram. Αρκετές σελίδες ενσωματώνουν επιλογές δράσης για κλήση, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οδηγού κατευθύνσεων. Επίσης, αναφορικά με τις επιχειρήσεις συμπεριλαμβάνονται επιλογές όπως για κρατήσεις, εισιτήρια, παραγγελίες. Παράλληλα, όπως και στο Facebook, η άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω εισερχομένων, βοηθάει τους επιχειρηματίες να επικοινωνούν με τους πελάτες. Επίσης μπορούν να επισημάνουν μηνύματα με αστέρι και συνομιλίες ώστε να διευκολύνουν την παρακολούθηση αυτών.
Ένα άλλο στοιχείο, πολύ σημαντικό , είναι η δυνατότητα που προσφέρει το Instagram σχετικά με την παρακολούθηση συγκεκριμένων γεγονότων που ενδιαφέρει τους χρήστες. Για το σκοπό αυτό υπάρχει η επιλογή της προτίμησης προβολών και η οποία βασίζεται σε 3 βασικά χαρακτηριστικά:
- Περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει
- Η σχέσης σας με το άτομο που δημοσιεύει
- Η επικαιρότητα της θέσης
Εφόσον, τα καταλύματα προσφέρουν το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, και το οποίο αναζητούν οι χρήστες της Instagram, θα μπορούν να πετύχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
Εκτός από τα παραπάνω, δίνεται η δυνατότητα στα ξενοδοχεία να δημιουργήσουν αξιόλογες θέσεις αναζήτησης μέσω Instagram με την επισήμανση της εγκατάστασής τους. Μπορείτε να μοιραστείτε περιεχόμενο που θα ενισχύσει την εικόνα της ιδιοκτησίας σας. Επισημάνετε, λοιπόν τις εγκαταστάσεις σας, αλλά κρατήστε το περιεχόμενο ελκυστικό για να αναδείξετε το ξενοδοχείο σας και να καταγράψετε την εικόνα του. Σε σχέση με τον διαμοιρασμό πληροφοριών, έχετε τη δυνατότητα, να παροτρείνετε το προσωπικό σας να ανεβάζει φωτογραφίες. Επίσης μπορούν να προβάλλουν εικόνες που δείχνουν το μενού, το προσωπικό που αλληλεπιδρά με τους επισκέπτες και τους επισκέπτες που απολαμβάνουν.
Πέρα από τη δημοσιοποίηση προσώπων και καταστάσεων, μπορείτε να κοινοποιείτε στοιχεία που αναδεικνύουν την περιοχή στην οποία βρίσκεται η ιδιοκτησία σας. Προωθήστε λοιπόν, περιεχόμενο, τοπίων και αξιοθεάτων. Συνεργαστείτε με τις θέσεις άλλων ταξιδιωτικών πρακτορείων στην περιοχή. Κατά τη μεταφόρτωση εικόνων, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία του χάρτη φωτογραφιών με τον καθορισμό της τοποθεσίας σας, έτσι ώστε οι φωτογραφίες να μπορούν να αναζητηθούν.
Τέλος, δεν θα μπορούσε να μη ξεχάσετε να χρησιμοποιείτε hashtags, τα οποία θα κάνουν το περιεχόμενό σας αναζητήσιμο. Αναζητήστε άτομα που έχουν επισκεφτεί το ξενοδοχείο σας, όπως και σχόλια για να δημιουργήσετε μια συνομιλία. Δημιουργήστε τους hashtags για το ξενοδοχείο και τις καμπάνιες σας και ενσωματώστε σε αναρτήσεις σας.