Λαμβάνοντας υπόψη ότι η πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google είναι πάντα αυτή στην οποία δίνουν σημασία και προσοχή οι περισσότεροι περιηγητές, αντίστοιχα και το ξενοδοχειακό σας κατάλυμα πρέπει να είναι τοποθετημένο στις αρχικές αναζητήσεις για να εντοπιστεί άμεσα από τους πιθανούς φιλοξενούμενους.
Ας δούμε λοιπόν πως μπορεί να δημιουργηθεί μια επιτυχημένη αναζήτηση για το ξενοδοχείο σας μέσω της Google :
I. Αποτελεσματικός σχεδιασμός για λέξεις-κλειδιά. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί η δημιουργία μιας λίστας με βάση τις οποίες να εμφανίζεται το ξενοδοχείο σας στις επικρατέστερες επιλογές. Μια λίστα με 10 λέξεις, είναι πάντα μια καλή αρχή. Αυτό σας διευκολύνει να εντοπίσετε και να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητά τους.
II. Δημιουργία λογαριασμού 'Google My Business'. Το Google My Business είναι μια δωρεάν υπηρεσία που βελτιώνει τις πληροφορίες του ξενοδοχείου σας και διευκολύνει τους ταξιδιώτες στην περιήγηση και αναζήτηση πληροφοριών. Η υπηρεσία αυτή μπορεί να περιλαμβάνει διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου του ξενοδοχείου, απεικόνιση στον χάρτη της Google, φωτογραφίες, σχόλια επισκεπτών και παροχές.
III. Χρήση των διαφημίσεων Google Hotel.Η υπηρεσία Google Hotel αποτελεί έναν ιδανικό τρόπο για να εντοπιστούν καταλύματα στη Google και στους χάρτες της Google ενώ επιτρέπει στους επισκέπτες να ξεκινήσουν άμεσα τη διαδικασία κράτησης. Τέλος, οι επισκέπτες μπορούν να φιλτράρουν τα αποτελέσματά τους ανάλογα με τις ανάγκες τους.
IV. Παρακολούθηση των δεδομένων αναζήτησης. Η παρακολούθηση των τάσεων αναζήτησης μέσω της Google, αποτελεί σημαντική τακτική για την υλοποίηση στρατηγικής βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Ο επιχειρηματίας οφείλει να επιβλέπει την πρόοδο των στατιστικών σχετικά με την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας του και να αναπροσαρμόζει τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιεί.
V. Προτεραιότητα στις διαδικτυακές κριτικές .Η χρησιμότητα ύπαρξης κριτικών που είναι ορατές στις μηχανές αναζήτησης είναι εξίσου σημαντική για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας και την υλοποίηση κρατήσεων. Ο σκοπός είναι δώσετε μια αξιόπιστη εικόνα για το ξενοδοχείο σας, ενώ καλό θα ήταν να ανταποκρίνεστε σε κάθε μορφή σχολίου ώστε να διαφαίνεται η διαδραστικότητα μεταξύ πελάτη και επιχειρηματία.
Προφανώς, υπάρχουν πολλές άλλες τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εκτός από τις υπάρχουσες. Η υλοποίηση αυτής της στρατηγικής απαιτεί αμεσότητα και διαρκή ενημέρωση. Τέλος είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics για να συλλέξετε δεδομένα. Η ανάλυση, πάντοτε, είναι σημαντική για κάθε στρατηγική που εφαρμόζει το ξενοδοχείο σας.
Περισσότερες πληροφορίες για τη διαφήμιση σας εδω!
Επικοινωνήστε μαζί μας για μια προσφορά και κερδίστε την προώθηση της ιστοσελίδας σας!