Η προβολή και διαφήμιση ενός προιόντος ή μιας υπηρεσίας έχει εξελισσόμενη πορεία και πλέον μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πολλούς τρόπους για να το πετύχουμε. Οι ιδέες είναι αρκετές αλλά για την κάθε περίπτωση πρέπει να γνωρίζουμε τα μυστικά που μπορούν να ενισχύσουν τις υπηρεσίες μας και προφανώς το πιστό κοινό που μας ακολουθεί.
Εδώ θα βρείτε μερικές ιδέες, διαφήμισης μιας επαγγελματικής προσπάθειας μέσω Instagram:
Μορφή λογαριασμού. Το συγκεκριμένο μέσο, χρησιμοποιεί ώς εργαλείο προβολής του, τις φωτογραφίες. Συνεπώς, πρέπει να επιλέγονται συγκεκριμένες φωτογραφίες που αφορούν την παροχή των υπηρεσιών σας. Οι έμπειροι χρήστες αυτού του μέσου, προσέχουν ιδιαιτέρως τις λεπτομέρειες χρήσης φωτογραφιών, ειδικά στις πρώτες 6 που προβάλλονται με το που ανοίγει το προφίλ. Συνεπώς, καλό είναι να γίνει χρήση φωτογραφιών παρόμοιου στύλ με συγκεκριμένα φίλτρα για ένα ισορροπημένο αποτέλεσμα. Μη ξεχνάτε ότι η δημιουργικότητα κερδίζει!
Προγραμματισμός. Οι ακόλουθοί σας, είναι σημαντικό να γνωρίζουν το χρονικό διάστημα αναμονής μιας καινούργιας δημοσίευσή σας. Για παράδειγμα, σε περίπτωση που επιθυμείτε να προσθέτετε μια φορά την εβδομάδα από μία φωτογραφία, πρέπει να τηρείτε αυτή τη συχνότητα καθώς το κοινό σας βρίσκεται σε ανομονή. Εάν πάλι επιθυμείτε να προβάλλεται πιο επαγγελματική δουλειά, ανεβάστε φωτογραφίες την ίδια ώρα της ημέρας ανάλογα με τη συχνότητα που έχετε επιλέξει.
Hashtags. Οι διακριτικοί τίτλοι της φωτογραφίας σας θα πρέπει να είναι σχετικοί με αυτή. Πολλές φορές η ίδια η εφαρμογή προβάλλει έτοιμα hashtags αλλά καλό είναι να είστε δημιουργικοί και σε αυτό.Επιπλέον είναι προτιμότερο να βάζετε λιγότερα πιο στοχευμένα και σχετικά με τη φωτογραφία σας. Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε τρεις κανόνες όσον αφορά τα hashtag: σωστή φωτογραφία, ενθαρρυντικά για χρήση από άλλους και συγκεκριμένα.
Δημόσιες σχέσεις. Προσπαθήστε να δείξετε ότι ενδιαφέρεστε για τα άτομα που σας ακολουθούν και αποτελούν το κοινό σας. Η προσοχή σας θα φανεί και θα σας προσέξουν και αυτοί. Με αυτό τον τρόπο χτίζεται η σχέση εμπιστοσύνης σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης χωρίς στην ουσία άμεσα προσωπική επαφή. Όμως υπάρχει δυνατότητα να έρχεστε πιο κοντά με τους followers σας, εφόσον δέιξετε συνέπεια και επαγγελματισμό.Τέλος, προσπαθήστε να απαντάντε στα μηνύματα των ακολούθων σας όπως και στις ερωτήσεις τους.
Δείτε πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε την παρουσιά σας στα social media