Μέρα με τη μέρα η εφαρμογή του Facebook αποτελεί όλο και πιο απαραίτητο εργαλείο για τους επιχειρηματίες. Για αυτό το λόγο, το Facebook και τα εργαλεία του έρχονται να αναδείξουν νέα εργαλεί, αυτή τη φορά σχετικά με τη διφήμιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Εάν ανήκετε σε αυτή τη κατηγορία, αξίζει να ρίξετε μια ματιά στα επόμενα που έχουμε καταγράψει ειδικά για εσας!
Ανάμεσα στα νέα εργαλεία, τα οποία έχουν σκοπό να βοηθήσουν ις επιχειρήσεις είναι η χρήση αυτοματοποιημένων διαφημιστικών έργων, επεξεργασία βίντεο και εξυπηρέτηση πελατών.Αναλυτικότερα:
Αυτοματοποιημένες διαφημίσεις. Με τις αυτοματοποιημένες Διαφημίσεις, το Facebook μπορεί να αναπτύξει ένα σχέδιο μάρκετινγκ προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας, αφού απαντήσετε σε μερικές ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρησή και τους στόχους της.Ορισμένες από τις κορυφαίες λειτουργίες των αυτοματοποιημένων διαφημίσεων περιλαμβάνουν:
- Αυτόματη δημιουργία έως και 6 διαφορετικων εκδόσεων της διαφήμισής σας.
- Επιλογές κοινού που βασίζονται σε πληροφορίες από τη σελίδα σας.
- Ειδοποιήσεις που σας ενημερώνουν για την απόδοση των διαφημίσεών σας.
Διαχείριση Ραντεβού.Μια νέα λειτουργία διαχείρισης κράτησεων για την ενίσχυση της εξυπηρέτησης πελατών θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να αναλάβουν και να διαχειριστούν τις κρατήσεις τους. Σε περίπτωση που η επιχείρησή σας εκτελεί διαφημίσεις Facebook, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτήν τη νέα λειτουργία. Κατά συνέπεια οι επιχειρήσεις μπορούν:
- Να κάνουν αποδοχή των κρατήσεων στο διαδίκτυο.
- Να αποστέλουν υπενθυμίσεις στους πελάτες μέσω του messenger.
- Να δημιουργήσουν μια λίστα υπηρεσιών.
- Να προσθέσουν ώρες διαθεσιμότητας.
- Να συντονίσουν ραντεβού με τη χρήση προσωπικού ημερολογίου.
Επεξεργασία βίντεο.Μια νέα λειτουργία χρήσης βίντεο, μέσα στις διαφημίσεις, βοηθάει να επεξεργαστείτε το βίντεο με τον βέλτιστο τρόπο.Αυτή η λειτουργία περιλαμβάνει τρία νέα εργαλεία:
- Αυτόματη περικοπή
- Κοπή βίντεο
- Επικάλυψη εικόνων και κειμένου
Αυτά τα εργαλεία έχουν σχεδιαστεί για τις επιχειρήσεις ώστε να βελτιώνουν την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών και την εικόνα τους. Άλλωστες,το Facebook παραμένει πιστό στη βελτίωση της εμπειρίας για αυτήν την πολύτιμη βάση χρηστών.
Δειτε πως μπορείτε να ενισχύσετε την εικόνα σας και το επαγγελματικό σας προφίλ εδώ!