Tο ιατρικό marketing, ξεκίνησε να εμφανίζεται μόλις από το 2018 και άρχισε να έχει σημαντική θέση στην αγορά και στον χώρο του μάρκετινγκ γενικότερα.
Οι επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν να παραμένουν ενήμεροι και διαθέτουν μια ιατρική ιστοσελίδα, είναι σημαντικό να εφαρμόσουν τα παρακάτω ‘μυστικά’ για μια ολοκληρωμένη παρουσία που οδηγεί σε αύξηση πελατολογίου.
Φιλική ιστοσελίδα. Εφόσον διαθέτεται επαγγελματική ιστοσελίδα, θα πρέπει να είναι οικεία, φιλική στο χρήστη και να εντοπίζεται εύκολα από τους περιηγητές. Οι περισσότεροι πλέον χρήστες αναζητούν αρκετές πληροφορίες για ιατρούς μέσω internet, οπότε καλό είναι να έχετε ένα πλήρες περιεχόμενο.
Κόστος υπηρεσιών. O κάθε ενδιαφερόμενος θα πρέπει να έχει εικόνα της αξίας του προϊόντος ή της υπηρεσίας που πρόκειται να εμπιστευτεί. Στο ιατρικό marketing, έχουμε να κάνουμε με ευαίσθητα θέματα υγείας, συνεπώς, το περιεχόμενο αποτελεί τον σημαντικότερο λόγο. Οι υποψήφιοι πελάτες είναι πάντα πιο δεκτικοί σε περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, ειδικά στην περίπτωση που λαμβάνουν μια απόφαση.
Επαφή με τους πελάτες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις των πελατών για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Ειδικά, όταν είναι κοινοποιημένα σχόλια, παρατηρήσεις ή κριτικές, οι χρήστες επηρεάζονται ακόμη περισσότερο στις επιλογές τους. Το Facebook εξακολουθεί να κυριαρχεί στη χρήση των κοινωνικών μέσων. Η συχνή επαφή με τους ασθενείς σας, ηλεκτρονικά, σας επιτρέπει να αποκτήσετε αξιοπιστία. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήστε με επαγγελματικό τρόπο και τα υπόλοιπα social media (π.χ Instagram, Τwitter) αξιοποιώντας έτσι όλες τις τις δυνατότητες που σας δίνουν για την προώθηση του ιατρείου σας, με τακτικές δημοσιεύσεις και αλληλεπίδραση με το κοινό σας.
Χρήση video.Η δημιουργία βίντεο που προωθεί τις υπηρεσίες σας και ολοκληρώνει το επαγγελματικό σας προφίλ κερδίζει τις εντυπώσεις. Άλλωστε, χαρακτηριστικό γνώρισμα αυτής της μεθόδου είναι η διάδοση της πληροφορίας σε συμπυκνωμένο χρόνο, δημιουργώντας μια σχέση επαφής με τους πελάτες. Επίσης, οι χρήστες προτιμούν πια την εικόνα από το κείμενο, οπότε επενδύστε σε αυτή τη μέθοδο .
Xρήση ιστοσελίδας μέσω κινητού. Όι περισσότερες τακτικές μάρκετινγκ της ιατρικής σας εταιρείας θα πρέπει να στοχεύει στην προσαρμογή της ιστοσελίδας σας σε τέτοια μορφή που να παρουσιάζεται μέσω αναζήτησης στο κινητό τηλέφωνο. Δημιουργήστε εύχρηστη σελίδα προσφέροντας ένα φιλικό περιβάλλον για τον χρήστη κινητού τηλεφώνου που παράλληλα θα λειτουργεί θετικά και για σας.
Δείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια ιατρική ιστοσελίδα εδώ!
Επικοινωνήστε μαζί μας για μια προσφορά και κερδίστε τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας στα μέτρα σας!