7 τρόποι συνδυασμού του SEO με το email marketing

7 τρόποι συνδυασμού του SEO με το email marketing

Στον κόσμο του εισερχόμενου μάρκετινγκ, ο συνδυασμός και η συνένωση πρακτικών παρέχει στους επαγγελματίες μάρκετινγκ μεγάλη ώθηση. Ωστόσο, η διαδικασία αυτή μπορεί συχνά να είναι δύσκολη, διότι μεμονωμένες τακτικές μάρκετινγκ μπορεί να λειτουργούν καλύτερα ως αυτοτελείς. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το “ζεύγος” της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) και του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing).

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι πιθανώς μια ισχυρή πηγή επισκεψιμότητας και οδηγεί ήδη δυνητικούς πελάτες σε εσάς. Και το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το κύριο κανάλι δημιουργίας δυνητικών πελατών. Ενώ και οι δύο τακτικές φέρνουν αποτελέσματα από μόνες τους, η δυναμική τους ενισχύεται σημαντικά όταν συνδυάζονται. Ας δούμε μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συνδυάσουμε αναζήτηση και email για περισσότερους δυνητικούς πελάτες!

 

1. Διανείμετε περιεχομένο συνδέσμου μέσω email

Ναι, το email αφορά κυρίως τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Αλλά προσπαθήστε να μην αυτοπεριορίζεστε. Η κίνηση της μηχανής αναζήτησης μπορεί να παρέχει σταθερή ροή ποιοτικών δυνητικών πελατών με την πάροδο του χρόνου. Για πολλές εταιρείες, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ είναι το μεγαλύτερο κανάλι που διαθέτουν για προσέγγιση χρηστών.

Η αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσφορών που βασίζεται στη δημιουργία δυνητικών πελατών είναι σίγουρα μια εξαιρετική ιδέα, αλλά διανέμοντας επίσης περιεχόμενο όπως γραφήματα ή ενδιαφέρουσες αναρτήσεις ιστολογίου περιστασιακά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να βελτιώσετε την προσέγγιση χρηστών και, στη συνέχεια, τους εισερχόμενους συνδέσμους και την εγκυρότητα των σελίδων όπου βρίσκεται αυτό το περιεχόμενο. Στο μέλλον, θα μπορούσατε στη συνέχεια να αντικαταστήσετε το περιεχόμενο σε αυτήν τη σελίδα με μια ελκυστική προσφορά δημιουργίας δυνητικών πελατών για να επωφεληθείτε από όλη την κίνηση της μηχανής αναζήτησης που λαμβάνει η σελίδα.

 

2. Βελτιστοποιήστε τα email σας για τις καλύτερες θεματικές δημιουργίας δυνητικών πελατών

Κοιτάξτε τα δεδομένα email σας. Ποιες προσφορές και θέματα έχουν τα καλύτερα ποσοστά ανοίγματος και κλικ; Εάν έχετε κάνει μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έστω για λίγο, τότε πιθανότατα έχετε καλά δεδομένα ιστορικού που σχετίζονται με τις προσπάθειες δημιουργίας δυνητικών πελατών. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να σας βοηθήσουν να δώσετε προτεραιότητα στις προσπάθειες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Στη συνέχεια, βελτιστοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά και τις προσφορές με την καλύτερη απόδοση από τις καμπάνιες email σας.

 

3. Δοκιμάστε να μετατρέπετε την προσφορά πριν από την αποστολή μέσω email

Δεν χρειάζεται να στείλετε μια προσφορά στη λίστα σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την ίδια στιγμή που θα ολοκληρωθεί. Αντ 'αυτού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης, τη διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ (PPC) και το ιστολόγιό σας για να ρίξετε μια ματιά στο ποσοστό μετατροπών της σελίδας προορισμού και της προσφοράς. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να κάνετε αλλαγές και βελτιώσεις στο περιεχόμενο ή στη σελίδα προορισμού του προτού το στείλετε σε ολόκληρη τη λίστα σας.

 

4. Χρησιμοποιήστε το PPC για να αυξήσετε την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων μέσω email (CTR)

Στον πολυσύχναστο κόσμο του εισερχόμενου μάρκετινγκ, οι δυνητικοί σας πελάτες πρέπει συνήθως να εκτίθενται στις ιδέες σας αρκετές φορές προτού οδηγηθούν στο να πραγματοποιήσουν μία μετατροπή. Κατά τον προγραμματισμό της επόμενης μεγάλης αποστολής email για δημιουργία δυνητικών πελατών, σχεδιάστε μια καμπάνια PPC που ξεκινά την προηγούμενη ημέρα και διαρκεί λίγες μέρες μετά την αποστολή email για να παρέχει επιπλέον υποστήριξη για το email και την προσφορά του. Η ευαισθητοποίηση που δημιουργείται από αυτές τις διαφημίσεις PPC μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του ποσοστού κλικ για τα email σας.

 

5. Βελτιστοποιήστε τις σελίδες προορισμόυ για τις μηχανές αναζήτησης

Μην κρύβετε τις σελίδες προορισμού σας! Οι σελίδες προορισμού είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ. Βεβαιωθείτε ότι, πέραν της αποστολής τους σε email μάρκετινγκ, αφιερώνετε χρόνο για να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο των σελίδων προορισμού σας για μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει άρτοιο τίτλοι σελίδων, μια καλή δομή διευθύνσεων URL και σχετικό αντίγραφο, βελτιστοποιημένο με λέξεις-κλειδιά στην ίδια τη σελίδα.

 

6. Εστιάστε στην κοινή χρήση email για δημιουργία συνδέσμων

Μέρος της δημιουργίας συνδέσμων για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι και η παρουσίαση του περιεχομένου σας μπροστά σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα. Η απλή αποστολή περιεχομένου για τη δημιουργία συνδέσμων δεν αρκεί. Αντ 'αυτού, προσθέστε συνδέσμους κοινής χρήσης στο περιεχόμενο που προωθείτε στο email σας. Συμπεριλάβετε ένα γρήγορο μήνυμα που ενθαρρύνει επίσης τους ανθρώπους να προωθήσουν το email στους συνομηλίκους τους.

 

7. Χρησιμοποιήστε το PPC για να δοκιμάσετε τις γραμμές θέματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οι γραμμές θέματος αποτελούν τεράστιο μέρος της επιτυχίας μάρκετινγκ μέσω email. Αντί απλώς να μαντέψετε ποια γραμμή θέματος πιστεύετε ότι θα λειτουργεί καλύτερα, χρησιμοποιήστε το PPC για να συλλέξετε δεδομένα σχετικά με τις επιλογές γραμμής θέματος. Δημιουργήστε πέντε γραμμές θέματος. Εκτελέστε μια διαφορετική διαφήμιση PPC για κάθε γραμμή θέματος. Αφού έχετε συγκεντρώσει αρκετά δεδομένα, προσδιορίστε ποια γραμμή θέματος είχε την υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και χρησιμοποιήστε την για την αποστολή email.

 

Εσείς τί άλλο θα δοκιμάζατε για να συνδυάσετε τη μηχανή αναζήτησης και το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

 

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search